Objavljeno: 12.02.2020.

Sajmovi su odlična prilika za prikazivanje proizvoda ili usluga jer pružaju mogućnost da se potencijalni kupci ili korisnici uživo uvjere u kvalitetu tih istih proizvoda ili usluga.

Na sajmovima se tvrtke mogu pokazati u najboljem svjetlu, pronaći nove kupce ili dobavljače, provjeriti konkurenciju i naučiti nešto novo. 

Posjetiteljima pružaju mogućnost informiranja, učenja i otkrivanja noviteta, ali i uštede novca uz sajamske popuste.

Odaberite sajmove koji odgovaraju vašem poslovanju

Gospodarski, turistički, umjetnički, medicinski, digitalni, vojni, poljoprivredni, ekološki, tehnološki - moglo bi se reći da postoji sajam skoro za svaki poslovni sektor.

Iako zvuči primamljivo, potrebno je pomno birati na kojem će se sajmu nastupati jer priprema i samo izlaganje u većini slučajeva nije jeftino.

Ljudi rado posjećuju sajmove

Sajmovi omogućuju upoznavanje s publikom koja je uistinu zainteresirana za temu sajma pa je najisplativije nastupati na onim sajmovima koji su povezani s vašom gospodarskom granom.

U nekim slučajevima organizatori mogu ponuditi i besplatan sajamski prostor poduzećima koja nisu usko povezana s tematikom sajma samo da popune kapacitete. 

To može biti i dobra poslovna prilika, ali je potrebno odvagnuti isplati li se nastupati pred publikom koja nije zainteresirana za vaš biznis. 

Dizajnirajte štand tako da poziva na interakciju

Štand na sajmu je ono što je web stranica ili poslovni prostor u stvarnom svijetu.

Tamo se trudite da potencijalni korisnici primijete vaš dućan, kafić ili restoran, a jednako tako biste trebali pristupiti uređenju i osmišljavanju štanda na sajmu.

Štand treba dizajnirati da odgovara privlači pažnju

Trebao bi biti uređen tako da privlači pažnju i poziva posjetitelje da saznaju više.

Dizajn uvelike ovisi o vašem biznisu, temi sajma i profilu posjetitelja, no štand bi u suštini trebao odražavati vaš biznis u malom. 

Ovo je prilika da predstavite najbolje od svojih proizvoda i usluga ili pak najavite nešto novo i saznate reakcije ljudi prije uključivanja u poslovanje.  

Pripremite promotivne materijale

Na sajmovima može nastupiti veliki broj izlagača. Čak i ako ste sastavili zanimljiv štand, moguće je da će se posjetitelji izgubiti u šumi informacija i zaboraviti ono što im se svidjelo.

Vaš štand i tim su tu da stvore odličan prvi dojam, a promotivni materijali koji se dijele posjetiteljima, kao što su letci i katalozi, osiguravaju da vaše informacije ostanu u svijesti posjetitelja odnosno potencijalnih kupaca.

I funkcionalni proizvodi mogu biti promotivni

Kontakt informacije i ponuda obavezni su podaci koje bi trebali sadržavati promotivni materijali, iako je ponekad dovoljan i samo dopadljiv artikl s logotipom. 

Promotivni materijali trebali bi se isticati, ali bi trebali biti i dosljedni vašem vizualnom identitetu i poslovnoj kulturi. 

Efikasni i dopadljivi materijali ne moraju nužno biti skupi, ljudi cijene kreativnost i jedinstvenost.  

Iskoristite radionice, predavanja i networking

Veliki sajmovi, osim velikog broja izlagača i posjetitelja, često organiziraju i razne edukativne radionice, predavanja, panel diskusije i druženja izlagača.

Na sajmovima se često organiziraju druženja izlagača

Dodatni program odlična je prilika za upoznavanje s najboljim poslovnim praksama i rješenjima, novim tehnologijama i potencijalnim partnerima.

Bila bi šteta ne iskoristiti takvu priliku za dodatno širenje informacija o vlastitom biznisu.

Organizirajte predstavnike na štandu

Fenomenalan štand i interesantni proizvodi ili usluge neće polučiti rezultate ako na štandu nisu osobe koje će potaknuti posjetitelje na interakciju, ne poznaju poduzeće ili nisu motivirani.

Za nastup na štandu potrebno je imati pripovjedačke i prodavačke vještine pa na tu poziciju treba postaviti osobu koja je detaljno upoznata s poslovanjem i motivirana za rad. 

Hrana uvijek privuče znatiželjne 

Sajmovi su uvijek zanimljivi posjetiteljima, čak i ako nisu usko povezani s njihovim interesima.

Ljudi posjećuju sajmove kako bi pronašli nove poslovne partnere, provjerili što radi konkurencija, upoznali se s novitetima ili samo kako bi vidjeli što se izlaže na sajmu. 

Hrana u malim zalogajima privlaći posjetitelje

Ponekad nije lako motivirati posjetitelje i probuditi im interes za određene proizvode, a nije lako ni istaknuti se na velikim sajmovima. 

Postoji jedan univerzalan magnet za prilazak štandu (bez obzira na temu sajma i djelatnost izlagača), a to je, naravno, hrana. 

Šetnja po sajmu može biti iscrpljujuća pa će primamljivi zalogajčići privući veliki broj znatiželjnika, od kojih neki možda ni ne znaju da im treba upravo vaš proizvod ili usluga.

Finger food u slatkoj ili slanoj varijanti u kojem će posjetitelji uživati, pružit će timu na štandu dovoljno vremena da zaokupe njihovu pažnju.

Primamljiva dekoracija privući će posjetitelje

Za one koji izlažu na gastro sajmovima, predstavljanje hrane, dodatne opreme ili vještine pripreme hrane nezamislivo je bez podjele uzoraka posjetiteljima. 

Zalogajčići i njihova ambalaža se mogu iskoristi i u promotivne svrhe, a tako dulje ostajete u svijesti posjetitelja.

Birajte Eco-friendly pakiranja i nemojte zaboraviti na salvete, posjetitelji će vam biti zahvalni.

Matram na sajmovima

Sudjelovanje na velikim sajmovima prilika je da se dopre do široke publike i predstave revolucionarni noviteti. 

Ovog mjeseca Matram nastupa na dva međunarodna sajma: Adriatic Gastro Showu - festivalu gastronomije i turizma u Splitu te Promohotelu - 35. sajmu prehrane, pića i opreme za turizam u Poreču.

Cilj nam je da zajedno stvorimo zeleniju budućnost i predstavimo PURE liniju renomiranog njemačkog proizvođača Papstar.

Papstar Pure proizvodi u fokusu su Matram štanda

Posjetiteljima na štandu želimo približiti biorazgradive proizvode za ugostiteljstvo koji su izgrađeni od potpuno obnovljivih sirovima, a izgledaju odlično.

Nije teško brinuti za okoliš uz sitne promjene, primjerice uz prelazak na biorazgradive i kompostabilne jednokratne proizvode koji dolaze iz Papstara.

Posude, čaše, ubrusi, pribor, stolnjaci i slamčice više ne predstavljaju prijetnju za tlo i oceane jer su izrađeni od papira, šećerne trske, kukuruznog škroba, drveta, bambusa i palminog lišća, a nakon korištenja pogodni su za kompostiranje.

Papstar je otišao i korak dalje te stvorio biorazgradive papirne salvete i dekorativne stolne trake koje izgledom i teksturom podsjećaju na tkaninu, no ne zahtijevaju skupo održavanje. Nakon što više nisu reprezentativne, jednostavno ih kompostirajte.

Kvaliteta PURE linije je neupitna, proizvodnja se odvija na ekološki način i brine se o odgovornom pošumljavanju, što dokazuju i FSC ® certifikatom i Nordic Eco Label certifikatom.

Papstar linija jednokratnih biorazgradivih proizvoda      

Praktičnost i dizajn ne moraju patiti zbog očuvanja prirode jer je PURE linija dizajnirana da podigne prezentaciju na višu razinu uz brigu o okolišu.

Prijeđite na Eko stranu uz PURE asortiman