
Objavljeno: 24.05.2018.
Retro je u modi i to već neko vrijeme. Mačkaste naočale kao iz sedamdesetih, fotelja iz šezdesetih, traperice visokog struka iz devedesetih, kafić u stilu pedesetih…
Vraćanje u prošlost nije nešto što iskorištavaju modni dizajneri i dizajneri interijera. Retro se preselio i u prehrambenu industriju.
Kupcima je jednostavno nemoguće odoljeti retro pakiranjima najpoznatijih domaćih proizvođača.
S velikim osmijehom vade namirnice iz torbe i pokazuju ukućanima: “Sjećaš se ovoga?”
Ne mogu odoljeti sladoledu u lopti s plastičnom žutom i crvenom žličicom ili pakiranju keksi koje nisu vidjeli od djetinjstva.
Iako su proizvodi isti kao i inače njihova ambalaža je poput vremenskog stroja.
Zašto retro pakiranje?
Ono što prodavači oduvijek znaju je da je jedna od najboljih tehnika prodaje ciljanje na emocije potrošača. A retro ambalaža je upravo to - diranje po uspomenama.
Kada osoba od 35 godina kupi kekse u ambalaži identičnoj onoj od prije 30 godina, osjeća se, barem malo, kao da opet ima 5 godina. I još k tome, nema roditelja koji im ne daju da odjednom smažu cijelu kutiju :)
Uz zadiranje u sjećanje kupaca, proizvođači se danas okreću retro pakiranjima i zbog konkurencije koja postaje sve jača.
Kada je Coca Cola izbacila svoje proizvode s retro ambalažom, željeli su poslati poruku: “Mi smo ti koji su izmislili taj proizvod!”.
Kada šaljete takvu poruku, od potrošača očekujete da će na polici odabrati baš vaš proizvod umjesto konkurentskog, koji nema mogućnost biti u pakiranju kao od prije 30, 40 ili čak 100 godina jer jednostavno prije nije postojao, već je nastao kao kopija.
Mnogi pamte hamburgere i pomfrit u fast food barovima. Za razliku od danas, nekad se nalazio samo jedan takav bar na plaži ili gradskim bazenima.
Sigurno ga se sjećate.
Za vas je imao najbolje krumpiriće s kečapom koje ste ikad probali.
Zašto? Zato što je to bilo jedino mjesto gdje su se uopće prodavali :)
Takvi fast foodovi su obično imali bonove. Sjećate se? Prvo ste čekali u redu za blagajnu, a onda ste čekali na red za pomfrit.
Od tog svog čekanja na redu, narastao je i apetit!
Opremite fast food bar retro pakiranjima
Inspirirana nostalgičnim uspomenama, tvrtka Papstar izbacila je nekoliko linija proizvoda, a cilj je vrlo jasan: vratiti potrošače u vrijeme kada su hamburgeri u plićaku bili najbolji dio ljetovanja.
Nostalgija za krumpirićima
Ako želite da vaš fast food bar odiše nostalgijom, pružite svojim potrošačima osjećaj koji će ih uvijek vraćati na vaš štand.
Jednokratni PAPSTAR PURE asortiman
Koristite jednostavne, bijele tanjuriće i plastične pikalice ili papirnate vrećice od masnog papira iz Papstarove Newsprint kolekcije.
Hamburger u retro papiru
Za povratak u doba kada su se hamburgeri, zbog tolike želje za njima, jeli umotani u papir, birajte retro salvete ili masni papir za zamatanje također iz Newsprint kolekcije.
Salvete od airlaid materijala odlično upijaju, a osim kao držač mogu služiti i za brisanje nakon slasnog obroka. U njih, osim hamburgera, možete staviti i sendvič ili pecivo.
Osim papira, Papstar u svojoj ponudi ima i kutije za hamburger, hot dog ili sendvič. Iako svojim izgledom podsjećaju na retro doba, vrlo lako ih se može koristiti i za modernije verzije fast food barova.
Osim atraktivnog dizajna, ova pakiranja ističu se mogućnošću biorazgradnje i kompostiranja i dio su Papstarove Pure kolekcije. Nije ih potrebno reciklirati već ih možete baciti s hranom.
Sladoled sa žličicom i koktel s kišobrančićem
Osim fast fooda, na plaži je obavezan i koktel bar te slastičarnica sa sladoledom na kuglice.
Banana Split još uvijek je popularan desert, a da bi goste podsjetio na dobra stara vremena, poslužite ih s kišobrančićima ili pikalicama u obliku klauna ili vatrometa. Nemojte zaboraviti i na plastične žličice šarenih boja, djeca će se posebno veseliti.
Lijepa sjećanja koja vode u mladost ili neki određeni period života kao što su ljetovanja s obitelji i prijateljima totalna su suprotnost urbanim, natrpanim gradovima diljem Jadranske obale.
Nostalgična, retro pakiranja bit će idealan izbor za fast food barove koji se nalaze u obiteljskom kampu, mirnoj uvali i turističkim središtima predviđenim za miran i ugodan ljetni odmor.