1. Kako kupovati?

1. Odaberite proizvod koji vam se sviđa

Odaberite proizvod

2. Kliknite na gumb "Dodaj u košaricu". Pojavit će se prozor koji potvrđuje da je proizvod dodan u košaricu.

Košarica

3. Nakon toga, odabirom gumba:

  • "Nastavi kupovati" možete nastaviti kupovati ostale proizvode
  • "Pregled košarice" možete dobiti uvid u popis odabranih artikala
  • "Dovrši kupovinu" možete dovršiti kupovinu

2. Trebam li se registrirati da bih mogao kupovati?

Da bi kupili odabrani proizvod nije se potrebno registrirati. Možete kupovati kao gost i samo ispuniti podatke za dostavu. No odlučite li se registrirati, moći ćete brže i lakše kupovati, pratiti stanje svojih narudžbi te steći mnoge pogodnosti.

3. Kako se registirati?

Registirati se možete odmah na početnoj stranici. Potražite Registraciju u desnom kutu zaglavlja stranice:

Registracija Matram

A možete se registrirati i tijekom završetka kupovine:

Registracija tijekom kupovine

4. Što ako zaboravim lozinku?

Ako ste zaboravili lozinku, možete zatražiti novu prilikom prijave. Upišite vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali i kroz par minuta bi na vaš e-mail trebao stići link. Kliknete na njega i poslat će vam se nova lozinka.

5. Na koje načine mogu platiti?

Proizvode možete platiti e-bankingom, općom uplatom, pouzećem i kreditnim karticama (Maestro, MasterCard, Visa, AmericanExpress, Diners).

Ako plaćate kredinom karticom, općom uplatom ili e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku naznačenom u e-mail poruci ojom se potvrđuje da je kupovina završena.

6. U kojem roku isporučujemo robu?

Robu za koju je kupac izvršio plaćanje, isporučujemo do 5 radnih dana na kontinentu, po otocima do 7 radnih dana.

7. Tko snosi troškove dostave?

Troškovi dostave snosi kupac u iznosu od 25kn, ukoliko mu iznos narudžbe artikala ne prelazi 299,99 kn, za sve narudžbe u iznosu iznad 300,00 kn dostava je besplatna.

8. Što ako proizvod ima grešku?

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail reklamacije@matram.hr sa naznakom reklamacija.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

9.  Što ako želim zamijeniti proizvod?

Pored zamjena koje se odnose na reklamaciju moguće je izvršiti jednokratnu zamjenu proizvoda sa proizvodom iz iste ili slične kategorije proizvoda, uz uvjet originalno pakiranja i neoštećenog proizvoda a tako i ambalaže.